“Jan Tinbergen” viering

Verschillende organisaties hebben de handen ineengeslagen om het feit te vieren dat Jan Tinbergen vijftig jaar geleden de Nobelprijs voor de herdenking van de economische wetenschappen (gewoonlijk Nobelprijs genoemd) heeft ontvangen. Dit project dat de erfenis van Tinbergen gedurende het hele jaar 2019 zal vieren, heet Tinbergen Today en is geïnitieerd door de volgende organisaties:

Stichting NICC wil de aandacht vestigen op dit bijzonder interessante project dat Tinbergen in de schijnwerpers zet tijdens het “Tinbergen jaar 2019”. Tinbergen was een van de grote voorstanders van ontwikkelingshulp en heeft een belangrijke invloed gehad op de Nederlandse ontwikkelingssamenwerking die dit jaar haar 70ste verjaardag viert. Wij nodigen u dan ook uit om de website van het project te bezoeken om meer informatie te krijgen over Jan Tinbergen en alle evenementen die zullen plaatsvinden om zijn nalatenschap te vieren.