Doe mee!

Deel kennis

Werk je nu of heb je in het verleden gewerkt aan initiatieven omtrent internationale samenwerking en duurzame ontwikkeling dan zijn we op zoek naar jouw ervaring en verhaal. Wil je jouw kennis delen, vul dan het onderstaande formulier in. Stichting NICC gebruikt deze gegevens alleen om eventueel contact met je op te nemen voor bijvoorbeeld een interview of als studenten meer over een onderwerp of land willen weten. Zie ook ons privacybeleid.
Meer “deel kennis”

Beeldmateriaal

Stichting NICC is op zoek naar beeldmateriaal dat de collectie kan verrijken. Heb jij foto- of videomateriaal dat een specifiek tijdsbeeld over internationale samenwerking of duurzame ontwikkeling geeft? Dan ontvangen we dat graag! Stuur je file met een korte beschrijving waarin je aangeeft wat de foto of video laat zien, de achtergrond ervan en om welke plaats/land het gaat naar info@stichtingnicc.nl. Je kunt ook eerst contact met ons opnemen via info@stichtingnicc.nl.

Help mee als vrijwilliger

Zie jij het toenemende belang van internationale samenwerking in deze tijden van globalisering en klimaatverandering, heb jij organisatietalent en ben jij creatief? Dan is Stichting NICC op zoek naar jou. Ons kantoor en depot is gevestigd in het centrum van Den Haag. Wij zoeken vrijwilligers om ons te assisteren bij het uitzoeken, ordenen en registreren van het materiaal dat de stichting tot nu toe ontvangen heeft van het Ministerie van Buitenlandse Zaken, verschillende ontwikkelingsorganisaties en individuen. Ben je geïnteresseerd of wil je meer informatie, neem dan contact op via info@stichtingnicc.nl

Steun ons met een donatie en word “Friend of NICC”!

Vind jij ook dat het belangrijk is om te blijven leren van en reflecteren op het verleden? Steun ons dan met een eenmalige of periodieke donatie!

Aangezien Stichting NICC een culturele ANBI is, is je gift ook nog eens voor 125% aftrekbaar van de inkomstenbelasting. Particulieren die €100 per jaar of meer doneren, mogen zich “Friend of NICC” noemen. Voor bedrijven en instellingen ligt de lat bij €500. Alvast veel dank!
Doneer