Zoek in onze collectie

De uitgebreide openbare collectie van Stichting NICC omvat uiteenlopend materiaal gerelateerd aan Nederlandse internationale samenwerking gericht op globale duurzame ontwikkeling. Het gaat om materiaal in zowel fysieke als digitale vorm. Via onderstaande zoekmachine kunt u zien wat wij momenteel in onze collectie hebben. De zoekmachine werkt op basis van Engelstalige databases. De zoektermen zijn daarom in het Engels. We werken er hard aan om het systeem te optimaliseren en ontvangen graag feedback.

U kunt ons collectie materiaal (boeken, cd’s, dvd’s, rapporten, foto’s, etc.) inzien op het bureau van Stichting NICC. Voor openingstijden en meer informatie, kunt u een bericht sturen naar info@stichtingnicc.nl. Het grootste deel van de digitale collectie is gratis downloadbaar.

Bekijkt u ook eens onze online video’s en tijdlijnen.

(Onderstaande zoekmachine laadt met een kleine vertraging.)

Zoekmachine

Gebruik e-collectie, copyright, disclaimer

·        De meeste items in de NICC-collecties zijn openbaar beschikbaar en toegankelijk voor gebruik in onderzoek, onderwijs en privéstudies. Ze mogen niet worden verkocht, gekopieerd of verspreid voor commercieel gebruik en zonder schriftelijke toestemming van de copyrighthouder.

·         In de meeste gevallen bezit het NICC niet de auteursrechten op zijn collecties. Waar bekend, geeft de NICC informatie over de auteursrechteigenaren en de voorwaarden voor het juiste gebruik van materiaal.

·        De gebruiker is verantwoordelijk voor alle auteursrechten-kwesties die voortvloeien uit het gebruik van NICC-collecties.

·        Als u de rechtmatige houder van het auteursrecht bent van een digitaal item in onze collectie en het gebruik ervan online vormt een inbreuk op uw auteursrecht, neem dan contact met ons op om de verwijdering uit het archief te bespreken.