NIEUWSBRIEF STICHTING NICC - NETHERLANDS INTERNATIONAL COOPERATION COLLECTION

Screenshot 2020-02-28 at 12.28.55

Bron & Solastigia - Tentoonstelling ISS

Op 10 Maart opent het International Institute of Social Studies een tentoonstelling waarbij kunst en wetenschap samenkomen. De fototentoonstelling van Zindzi Zwietering wil de relatie tussen stadsbewoners en hun omgeving laten zien door middel van twee projecten getiteld ‘Bron’ en ‘Solastalgia’. Lees meer
Screenshot 2020-02-28 at 13.25.00

Valuing Water History

In aanloop naar WereldWaterDag 2020 en als afsluiting van de bijeenkomst 'Valuing Water History',nodigt Stichting Netherlands International Cooperation Collection je graag uit voor een NICC-netwerkbijeenkomst. Tijdens de bijeenkomst delen we de resultaten van 'Valuing Water history' en de toekomstplannen van Stichting NICC.
Aanmelden en meer informatie RSVP info@stichtingnicc.nl

Ervaring ontmoet nieuw kennis / Kennismaatjes opdoen /
Voor een toekomst waarin het verleden telt / Water kennis & ervaring van waarde maken / Tijdlijnen toetsen

Tijd: Dinsdag 17 maart 2020 17:30 tot 19:00 pm
Locatie: ISS Building (Atrium), Kortenaerkade 12, 2518 AX, Den Haag
Screenshot 2020-02-28 at 14.09.18

Steun NICC

Vind jij ook dat het belangrijk is om te blijven leren van en reflecteren op het verleden? Als jonge stichting kunnen we alle hulp gebruiken! Steun ons en word “friend of NICC“! Via onze website kun je nu via Mollie online makkelijk een bijdrage overmaken. Steun NICC
wcpot

Stichting-NICC werkt aan een WASH-tijdlijn

Stichting-NICC werkt de komende tijd aan een WASH-tijdlijn. De term WASH staat voor water, sanitatie en hygiëne. Zoals je op deze foto kunt zien heeft stichting-NICC al het een en ander m.b.t. dit thema in haar collectie.